poniedziałek, 31 października 2011

Evanescence Lies tłumaczenie

Związana przez własne kajdany lęków na każdej kończynie

Zaplombowana za pomocą kłamstw w tak wielu łzach

Straciwszy "wewnątrz" ścigając koniec

Walczę o szansę, żeby stać się kłamstwem dla "znowu"


Nigdy nie będziesz wystarczająco silny

Nigdy nie będziesz wystarczająco dobry

Nigdy nie począłeś się z miłości

Nie wyrośniesz


Oni nigdy nie zobaczą

Ja nigdy nie będę

Walczę by wykarmić ten głód

Paląc się głęboko wewnątrz mnie


Ale przez moje łzy wyłamuje się oślepiające światło

Rodząc świt do tej nieustającej nocy

Rozchylone ramiona oczekujące mnie

Otwarty uścisk ponad krwawiącym drzewem


Resztę w sobie ofiaruję tobie

Żyłam i umrę dla Ciebie

Znoszę w sobie i przysięgam sobie

Nigdy cię nie porzucę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz