środa, 19 października 2011

I hear a symphony tłumaczenie tekstu piosenki

Twoja dana mi prawdziwa miłość

I codziennie dziękuję Panu

za wrażenie tak kuszące tak ekscytujące

Za każdym razem,kiedy jesteś blisko

Słyszę symfonię

Miękką melodię

Wyciągając do mnie zamkniętą,zamknięta Twoją broń

Wtedy nagle Twoje usta dotykają moich

Uczucie tak boskie,nadal potrzebuje ścieżki

ponieważ

Zgubiłem się w świecie zrobionym dla Ciebie i dla mnie

Ooh..

Kochanie,kochanie

Słyszę symfonię...

Ooooh...kochanie

Za każdym razem kiedy jesteś blisko

słyszę symfonię

Granie słodkie i miękkie

Kazdego razu Twoje usta spotykają się z moimi,moje kochanie

kochanie,kochanie

Czuję zaczynającą się radość

Nie pozwół na koniec tego uczucia

Pozwól temu iśc ciągle i ciągle i ciągle teraz kochanie

Te łzy,które wypełniaja moje oczy

Płacze nie dla siebie

ale dla tych,którzy nigdy nie czuli radości z miłości

Kochanie,kochanie

Za każdym razem kiedy jestes blisko

Słysze symfonię

Za każdym razem mówisz dla mnie

słyszę miękką notatkę,tak słodka miłość

kochanie,kochanie

Jak ty stoisz tam udzielasz mi

szepczesz jak bardzo się troszczysz

Tysiąć skrzypiec napełnic powietrzem

A teraz

kochanie,kochanie

Nie pozwól zakończyć tej chwili.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz