niedziela, 30 października 2011

Read My Mind tłumaczenie piosenki

Na rogu głównej ulicy

Staram się utrzymać połączenie

Mówisz, że chcesz ruszyć z miejsca

Mówisz, że pozostałem w tyle


Czy możesz przeczytać moje myśli...?


Nigdy naprawdę nie zrezygnowałem

Z wyrwania się z tego dwugwiazdkowego miasta

Miałem zielone światło

Miałem mały konflikt

Zamierzem odwrócić tę sprawę


Czy możesz przeczytać moje myśli...?


Dobre, stare dni, szczery mężczyzna

Niespokojne serce, obiecany ląd

Delikatny pocałunek, którego nikt nie doświadczył

Złamany przegub i duży trapez


Tak więc nie przejmuję się, jeśli ty się nie przejmujesz

Gdyż nie mogę świecić, jeśli ty nie zaświecisz

Zanim odejdziesz, czy możesz przeczytać moje myśli...?


To śmieszne jak łatwo się poddajesz

Nie czekając na znak

Zatrzymałem się przed twoim podjazdem

Z moją magiczną, przemoczoną złośliwością


Czy możesz przeczytać moje myśli...?


Nastoletnia królowa, naładowana broń

Cichnący, głuchy sen, ten Jedyny

Południowy akcent, niewidziany świat

Miejska studnia i trampolina


Cóż, nie przejmuję się, jeśli ty się nie przejmujesz

Bo nie mogę świecić, jeśli ty nie zaświecisz

Zanim skoczysz, powiedz mi, co odkryłaś

Kiedy czytałaś mi w myślach...


Wkradając się w moją wiarę, zanim upadnę

Nigdy nie zwrócił tej rozmowy...

Kobieto, otwórz drzwi, nie pozwól temu zostać

Chcę pooddychać tym ogniem raz jeszcze


Powiedziała: nie przejmuję się, jeśli ty się nie przejmujesz

Bo nie mogę świecić, jeśli ty nie zaświecisz

Połóż na mnie swe plecy (?)


Gwiazdy płoną jak buntownicze diamenty, przecinając słońce

Czy możesz przeczytać moje myśli?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz