piątek, 28 października 2011

Red Hot Chili Peppers Naked In The Rain tłumaczenie

Stoję w rogu cywilizacji

Jest dla mnie czas i mijesce na świecie, w którym mnie nie znajdziesz

Zimni i podli ludzie, ciarki mnie przechodzą, kiedy o nich pomyślę


Jadę do dżungli, gdzie włóczy się słoń

Muszę się stąd wydostać,tam będzie mój dom


Rasa ludzka staje się dla mnie niesamaczna, pozycja społeczna to strata czasu

Gdzie spojrzę-absurd, tak ogromny ,że głowa mi pęka


Nagi w deszczu z orką,czuję sól, kiedy liżę jej ogon


Nagi w deszczu

Doktorze Doolittle, co prze demną ukrywasz? Powiedz mi doktorze, nie trzymaj tego w sobie


Nigdy nie spotkałem zwierzęcia, którego bym nie lubił

Możesz do mnie podejść-nie gryzę

Przecież wiesz,że pies to najlepszy przyjaciel człowieka

Jest taka miłość, której nie możesz odrzucić


Nagi w deszczu,czarne tatuaże

Biegnę przez las,śmiejąc się w smutku


Nagi w deszczu

Doktorze Doolittle, co przede mną ukrywasz?....


Posłuchaj co mówi moje serce

Dobry Pan pobłogosławił mnie tym darem

Wzruszenie ścisnęło mi gradło

Zakochałem się w puszczy


Nagi w rzecze, płynę pod prąd, chcę się bawić w wodospadzie


Nagi w deszczu x2

Doktorze Doolittle, co przede mną ukrywasz?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz