wtorek, 25 października 2011

Enrique Iglesias Oyeme tłumaczenie

Jeśli czujesz, jak chcesz tego, kochanie,

Daj coś, możemy obydwoje zwariować.

Dam uczucie, kiedy spojrzę na Ciebie.

Nie ma niczego, czego nie mogłabyś zrobić.


Jesteś tak jakby dziewczyną, o której marzę.

Elektryczne oczy i duże usta.

Podnieć mnie, wywrócę Cię do góry nogami.

Do końca nocy będę z Tobą.


Ay ... nie ma pośpiechu, kochanie, weź swój czas.

Ay ... nie zrezygnuję, dopóki jesteś moją.

Usłysz ... dotknij tutaj, ja dotknę Cię tam.

Usłysz ... chcę dotykać Cię wszędzie.

Usłysz ... idź na całość.

Usłysz ... Usłysz.


W ciszy, w ciemnym pokoju

Pod wpływem Twoich perfum

Nie ma niczego, czego nie mógłbym zrobić.

Nie pozwól zasnąć mi w nocy.


Ay… jest coś w Twoich oczach, nie mogę tego opisać.

Ay… nie zrezygnuję, dopóki jesteś moją.

Usłysz ... dotknij tutaj, ja dotknę Cię tam.

Usłysz ... chcę dotykać Cię wszędzie.

Usłysz… jesteś piękna, przysięgam.

Usłysz, usłysz…

Usłysz… słuchaj słów, które wymawiam.

Usłysz… idź na całość.

Usłysz… do nocy został dzień (?)

Usłysz… Usłysz…


Ay ... nie ma pośpiechu, kochanie, weź swój czas.

Ay ... nie zrezygnuję, dopóki jesteś moją.

Usłysz ... dotknij tutaj, ja dotknę Cię tam.

Usłysz ... chcę dotykać Cię wszędzie.

Usłysz… jesteś piękna, przysięgam.

Usłysz, usłysz…

Usłysz… słuchaj słów, które wymawiam.

Usłysz… idź na całość.

Usłysz… do nocy został dzień (?)

Usłysz… Usłysz…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz