niedziela, 30 października 2011

Sexy Sexy Lover tłumaczenie tekstu piosenki

Oh Powiem ci jedno I powiem Ci drugie

Chcę być z Toba w Twoim raju

Oh proszę zostan ze mną i chcę Ci pokazać co czuję

Jesteś najbliższa niebu dziewczyno

Skarbie tylko dla Ciebie, latam naokoło świata

Oh wszytsko co robię, robię tylo dla Ciebie


Chorus:

moja seksy, seksy kochanko, oh powiedz mi ze nie ma nikogo innego

powiedz mi ze nie ma nikogo innego, głęboko w Twoim sercu

moja seksy, seksy kochanko, chcę Cie chronić

nie ma nikogo innego, kto będzie łamał osobno


Oh moja seksy maleńka kochanko, przeklinam to , ze nie ma nikogo innego

będę czuł sie samotny, kiedy wrócę do domu

Oh moja seksy maleńka kochanko, powiedz mi ze nie ma nikogo innego

kiedy się załamię, będę potrzebowla odkręcenia tego wszytskiego


Nie jestem człowiekiem, który chciałby byc samotny

To jest miejsce dla nas, nie mozemy tego zniszczyć

Oh skarbie Ty i ja, mozemy latac mile wysoko

mozemy wiecej niz dwie, Ty mzoesz wiecej niz jedno

I moja milosc dla Ciebie płonie jak słonce

Oh wszytsko co robię, robię tylo dla Ciebie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz