poniedziałek, 31 października 2011

Slower to heal tłumaczenie tekstu piosenki

ooo ooo Nocleg Nocleg

Chciałbym, żeby ból nie zniknie

Chciałbym, żeby znaleźć lekarstwo dziś

I zwrócił się do lekarzy, co oznacza,

Mówi rzeczy, nie jest źle, jak wydaje się

Moje serce jest złamane czasem mi jej załamany

I trudno mi zobaczyć światło

Bo jestem przebijał .. conajmniej to co czuje


Refren:

Am wolniej, aby uzdrawiać, leczyć wolniej

Nie chcę czuć się tak czuję.

Starają się zabić to co czuję ja

Ale nie od dont Happen

Jej nie stanie z dnia na dzień na noc,

i przyzwyczajenie się lepiej z dnia na dzień

tak jestem wolniejszy leczyć


Czuje się jak jestem w ruchu Jam

Egzamin allyque lotniska

Jestem jak nowo panetry

Chciałbym u może go znaleźć w sobie być ze mną pacjenta


Refren: (x3)

Am wolniej, aby uzdrawiać, leczyć wolniej

Nie chcę czuć się tak czuję.

Starają się zabić to co czuję ja

Ale nie od dont Happen

Jej nie stanie z dnia na dzień na noc,

i przyzwyczajenie się lepiej na noc (x2), więc jestem wolniejszy leczyć


Jej nie stanie z dnia na dzień na noc,

Nie będę się lepiej z dnia na dzień na noc (x3)

tak jestem wolniejszy leczyć

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz