wtorek, 25 października 2011

Linkin Park - Hit the Floor tłumaczenie

Uderzysz w podłogę


To się zdarzyło zbyt wiele

Razy kiedy ludzie

Próbowali zobaczyć moje wnętrze

Zastanawiając się co o was myślę

I chronię was od uprzejmości

Zbyt wiele razy

Wytrzymywałem kiedy musiałem odpychać

Bojąc się powiedzieć to, co miałem na myśli

Bojąc się powiedzieć to, co musiałem

Zbyt wiele rzeczy o mnie powiedzieliście

Kiedy mnie nie ma w pobliżu

Myślisz, że jeśli masz przewagę

To znaczy że możesz mnie upokarzać

Ale zbyt wiele było nie rozstrzygnięte

To prawie tyle ile mogę znieść

Więc czekam, aż to ja zdobędę przewagę


W jednej chwili jesteś na szczycie

W następnej już nie

Patrz jak to spada

Sprawiając, że serce przestaje ci bić

Na chwilę zanim uderzysz w podłogę

W jednej chwili jesteś na szczycie

W następnej już nie

Chybiłeś

Sprawiając, że serce przestaje ci bić

Myślisz, że wygrałeś


A jednak wszystko przepadło


Tak wielu ludzi tak jak ja

Zaufało tak bardzo twoim kłamstwom

Tak strapiony twoimi myślami

Żeby po prostu powiedzieć co czujemy wewnątrz

Tak wielu ludzi tak jak ja

Chodzi całymi dniami po skorupach

Wiem tylko, że chcę tylko

Poczuć że nie jestem zdeptywany

Tyle rzeczy powiedziałeś

Które sprawiły, że poczułem że przegiąłeś

Co się wznosi na pewno spadnie

A ja odliczam czas

Ale zbyt wiele było nie rozstrzygnięte

To prawie tyle ile mogę znieść


W jednej chwili jesteś na szczycie

W następnej już nie

Patrz jak to spada

Sprawiając, że serce przestaje ci bić

Na chwilę zanim uderzysz w podłogę

W jednej chwili jesteś na szczycie

W następnej już nie

Chybiłeś

Sprawiając, że serce przestaje ci bić

Myślisz, że wygrałeś


A jednak wszystko przepadło x4

Teraz wszystko przepadło


Wiem, że nie zaufam niczemu, co powiesz

Uprzytomniłeś sobie, że nas podzielisz, ale i tak skłamałeś

Wszystkie kłamstwa wywyższają ciebie ponad nas

Ale co się wznosi musi spaść


W jednej chwili jesteś na szczycie

W następnej już nie

Patrz jak to spada

Sprawiając, że serce przestaje ci bić

Na chwilę zanim uderzysz w podłogę

W jednej chwili jesteś na szczycie

W następnej już nie

Chybiłeś

Sprawiając, że serce przestaje ci bić

Myślisz, że wygrałeś


A jednak wszystko przepadło x4

Teraz wszystko przepadło

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz