niedziela, 23 października 2011

Iron Maiden Caught Somewhere In Time tłumaczenie

Gdybyś miał czas do stracenia,

Otwarty umysł i czas żeby wybrać

Czy chciałoby ci się spojrzeć

Lub czy potrafiłbyś odczytać mnie jak książkę?


Czas jest zawsze po mojej stronie

Czas jest zawsze po mojej stronie


Czy mogę cię kusić, chodź ze mną,

do diabła z tym, ziść swoje marzenia

Gdybym powiedział że cię tam zabiorę

Poszedłbyś, czy bałbyś się?


Czas jest zawsze po mojej stronie

Czas jest zawsze po mojej stronie


Nie bój się, ze mą jesteś bezpieczny

bezpieczny, jak tylko dusza może być... szczerze

Tylko uwolnij siebie


Refren:

Uwięziony gdzieś w czasie

Uwięziony gdzieś w czasie

Uwięziony gdzieś w czasie... oh oh


Jak wilk w owczej skórze

Próbujesz ukryć swoje najgłębsze grzechy

wszystkie rzeczy, które źle zrobiłeś

A ja wiem gdzie jest twoje miejsce


Czas jest zawsze po mojej stronie

Czas jest zawsze po mojej stronie


Składam ci ofertę nie do odrzucenia

Masz tylko duszę do stracenia

Wiekuiście... Tylko uwolnij siebie


Refren:

Uwięziony gdzieś w czasie

Uwięziony gdzieś w czasie

Uwięziony teraz w dwóch umysłach

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz