poniedziałek, 24 października 2011

Can't Take My Eyes Off You tłumaczenie tekstu piosenki

Jesteś zbyt dobra by być prawdziwa

Nie mogę oderwać od ciebie oczu

Dotykasz jak niebo

Tak bardzo chcę cię trzymać


Ostatnia miłość długo się pojawiała

I dziękuję Bogu, że żyję

Jesteś po prostu zbyt dobra by być prawdziwa

Nie mogę oderwać od ciebie oczu


Przepraszam za sposób w jaki się gapię

Nie ma niczego innego do porównania

Widok ciebie mnie osłabia

Nie ma słów które by zostały do wypowiedzenia


Ale jeśli czujesz to co ja

Proszę daj mi znać że to prawda

Jesteś po prostu zbyt dobra by być prawdziwa

Nie mogę oderwać od ciebie oczu


Kocham cię kochanie

I jeśli to jet dość dobre

Potrzebuję cię kochanie

Do ogrzania w samotne noce

Kocham cię kochanie

Zaufaj mi gdy to mówię

Oh piękne kochanie

Nie zasmuć mnie, modlę się

Oh piękne kochanie

Teraz gdy cię znalazłem, zostań

I pozwól mi cie kochać, kochanie

Pozwól mi cię kochać


Jesteś zbyt dobra by być prawdziwa

Nie mogę oderwać od ciebie oczu

Dotykasz jak niebo

Tak bardzo chcę cię trzymać


Ostatnia miłość długo się pojawiała

I dziękuję Bogu, że żyję

Jesteś po prostu zbyt dobra by być prawdziwa

Nie mogę oderwać od ciebie oczu


Kocham cię kochanie

I jeśli to jet dość dobre

Potrzebuję cię kochanie

Do ogrzania w samotne noce

Kocham cię kochanie

Zaufaj mi gdy to mówię

Oh piękne kochanie

Nie zasmuć mnie, modlę się

Oh piękne kochanie

Teraz gdy cię znalazłem, zostań

I pozwól mi cie kochać, kochanie

Pozwól mi cię kochać

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz