niedziela, 17 czerwca 2012

Red Hot Chili Peppers - If You Want Me To Stay tłumaczenie

Jesli chcesz bym zostal

Bede dzisiaj w poblizu

Bys mogla mnie zobaczyc

Wlasnie tam ide

Wtedy mi powiesz

Zebym zostal

Musze byc soba

Nigdy nie bedziesz miala watpliwosci

O to w tym chodzi

Nie wezmiesz mnie na usmiech i zgode

Liczysz dni odkad odszedlem

Zapomnij o telefonie do mnie

Bo obiecalem ze mnie chwile nie bedzie

A gdy mnie znow zobaczysz

Mam nadzieje ze bedziesz

Osoba

Jaka jestes naprawde teraz

Musze trzymac sie prosto

Jak smialem sie spozniac

Gdy jestes moja kobieta

Zabierajaca moj czas

Och jak moglem dopuscic

Mysle jak moglem wydac kieszonkowe na zabawe

Gdy to wiesz

Nigdy nie jestes numerem dwa

Numer jeden bedzie numerem jeden

Bede dobry zaluje ze

Nie dostarcze ci tej wiadomosci teraz


Gdy mnie znow zobaczysz mam nadzieje ze bedziesz

Osoba jaka jestes naprawde teraz

Bede taki dobry zaluje ze nie dostarcze ci tej wiadomosci... teraz

Dostarcze ci ta wiadomosc teraz

Bede taki dobry zaluje ze nie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz