czwartek, 14 czerwca 2012

Dirty Harry tłumaczenie tekstu

Potrzebuję spluwy, żeby uchowac się od bolu

Biedni ludzie pala sie na slońcu

Ale oni nie mają szans

Nie mają szans

Potrzebuję spluwy

Bo wszystko co robię to taniec

Bo wszystko co robię to taniec


Potrzebuję spluwy, żeby uchowac się od bolu

Biedni ludzie pala sie na slońcu

Ale oni nie mają szans

Nie mają szans

Potrzebuję spluwy

Bo wszystko co robię to taniec

Bo wszystko co robię to taniec



W moim plecaku

Mam moj dokument

Na wypadek gdybyś zachowywal sie zle

Jestes tak oslabiony

Swoją złoscia i niezadowoleniem

Ktos szuka jak ja, ja


Jestem kochającą pokój przynętą

Gotową na odwet

Zmieniam całą okazję na sosnowe pudełko czegośtam

Impulsywne, nie pytaj, dzikie zdumienie

Rozkazy które otrzymalem to:

Strajkowac; i jestem piorunem z błyszczącymi refleksami ciągle w pogotowiu


Wygląda jakby wszyscy wyszli zeby sprobowac

dopoki nie zobaczą twojego hamowania

Nie potrafią ukryc nienawisci

Ktora cie zjada

Jestem powodem dla ktorego tracisz panowanie nad sobą


Chilluj ze swoją starsza pania na maksa

Mam 90 dni

I jestem wypełniony winą

rzeczy które widzialem

Twoja woda jest z butelki

moja z manierki


W nocy slysze strzaly

Dzwonek wiec jestem lekko spiacy

cena zycia

wydaje sie ze tanieje

na pustyni

z maszyna do czyszczenia ulic

Wojna sie skonczyla

Wiec powiesz spikerowi w lotniczym garniturze

moze do niego Jestem tylko pionkiem

On moze uprzedzic

Pamietam jak zwykle tanczylem

czlowieku, wszystko co chce robic to tanczyc...


(Tanczyc!)

(Tanczyc!)

(Tanczyc!)


Potrzebuje spluwy zeby uchowac się od bolu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz