poniedziałek, 4 czerwca 2012

ABBA - Eagle tłumaczenie

Przyleciały z daleka,

teraz jestem pod ich czarem

uwielbiam słuchać historii,

które opowiadają

widziały miejsca poza moją ziemią

i odkryły nowe horyzonty

mówią dziwnie,

ale ja rozumiem

i śnię, że jestem orłem

i śnię, że mogę rozpościerać me skrzydła


Latać wysoko, wysoko

Jestem ptakiem na niebie

Jestem orłem, który lata na wietrzyku

wysoko, wysoko, co za uczucie latania

ponad górami i lasami i morzami

i polecenia gdziekolwiek poproszę


Jak dobrzy przyjaciele,

z którymi gadamy całą noc

i latami skrzydło w skrzydło

mam pytania

a one wiedzą wszystko

nie ma żadnego umiaru do tego, co czuję

wspinamy się coraz wyżej i wyżej

czy śnie, czy to wszystko prawda

czy to prawda, że jestem orłem?

czy to prawda, że mogę rozpościerać skrzydła


Latać wysoko, wysoko

Jestem ptakiem na niebie

Jestem orłem, który lata na wietrzyku

wysoko, wysoko, co za uczucie latania

ponad górami i lasami i morzami

i polecenia gdziekolwiek poproszę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz