niedziela, 3 czerwca 2012

All I Want For Christmas Is You tłumaczenie piosenki

Nie potrzebuje wiele na święta.

Jest tylko jedna rzecz której potrzebuje.

Nie przejmuje się prezentami.

Nie obchodzi mnie choinka.


Chce mieć Ciebie na własność.

Bardziej niż kiedykolwiek zaznałeś.

Spełnij moje życzenie.

Wszystko czego chce na święta to Ty.


Nie potrzebuje wiele na święta.

Jest tylko jedna rzecz której potrzebuje i ja

nie przejmuje się prezentami.

Nie obchodzi mnie choinka.


Nie potrzebuje pończochy,

ktora wisi przed kominkiem.

Świety Mikolaj, nie jest dla mnie radością,

z zabawkami na świąteczny dzień.


Chce cię mieć na własność,

Bardziej niż kiedykolwiek zaznałeś.

Spełnij moje życzenie.

Wszystko czego chce na świeta to Ty!


Wszystko czego chce na świeta to Ty!

Nie chcę życzyć śniegu i ja,

Chcę wytrzymać w czekaniu

pod jemiełą.


Nie chce pisać listów i wysyłać ich

na biegun północny na mikolajowy adres.

Nie chce stać i czekać

na usłyszenie reniferowego stukotu.


Bo ja chce Cię tu tej nocy

Zatrzymać sobie cię szczelnie

Co więcej mogę?

Kotku, wszystko co chce na święta to Ty!


Wszystkie światła się świecą,

więc jest jasno wszędzie,

i dzwięki dziecięce,

śmieją się na świerzym powietrzu.


Wszędzie slychać śpiewanie.

Słysze sanki, jadą sanki.

Mikolaj nudzi mnie.

Jednego czego na prawde chce.

Nie chce ciebie prosić, przyjdź do mnie szybko


Ooh nie chce dużo na święta,

wszystko o co prosze

chce zobaczyć mojego kotka

stojacego przed moimi drzwiami.


Chce cię mieć na własność

bardziej niż kiedykolwiek poznałeś

Spełnij moje życzenie

wszystko czego chce na świeta to Ty!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz