piątek, 15 czerwca 2012

Nirvana - Old Age tłumaczenie

jeszcze jeden dzień i zakończę moją służbę

jeszcze raz się naćpać, by nie być nerwowym

zastanawiam się jak znajdę drogę

to koniec


jeszcze jeden dzień i zakończę moją służbę

jeszcze raz i będę służyć gorzej

jeszcze jeden dzień jeśli znajdę drogę

skończone


wydawało się, że czyta w myślach

po jakimś czasie już wiem

mogliśmy zrobić to z tobą

porzucić dusze


starość


jeszcze jeden dzień i zacznę narzekać na służącego

jeszcze jedno zwątpienie i znajdę nowego służącego

jeszcze jeden dzień jeśli znajdę drogę

to koniec


zastanawiam się jak spotykam tu moje okrycie

jeszcze raz nie zwątpić, by zachować bierność

zastanawiam się jak znajdę drogę

to koniec


wydawało się, że czyta w myślach

po jakimś czasie już wiem

mogliśmy zrobić to z tobą

porzucić dusze


starość


zwyczajnie potrzebujesz

odczytujesz

jesteś dziwny

hmmm


wiedziałem

odczytałaś

odleciałaś

ooo

hmmm


jeszcze jeden dzień by sprecyzować mój układ

jeszcze jedno upojenie, by stwierdzić moje zdenerwowanie

któregoś dnia odnajdę swoją drogę

to koniec


jeszcze jedno zwątpienie, by domagać się kolacji

mogę mieć cokolwiek chcesz

jeszcze jeden dzień jeśli znajdę drogę

to koniec


wydawało się, że czyta w myślach

i wiem, że czas nie miał dla nas znaczenia

odetchnąć drogą z tobą

śnić o tym samym na rosie

odetchnąć tak samo na niej

przyjąć jęk na niego

odetchnij swoim wstydem

odetchnij kłamstwem


starość

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz