niedziela, 10 czerwca 2012

I haven't met you yet tłumaczenie tekstu

Nie jestem zdziwiony

Nic nie trwa wiecznie

Moje serce złamane wiele razy

Przestaje trzymać się zasad

Kłótnia wewnętrzna

Ja wciąż się kłóce

Dostaje wszystko ciężko pracując

Lecz później się zawodze


Cięzko się starałem by tego nie stracić

Do głowy przychodziły miliony wymówek

Przemyślałem, przemyślałem każdą możliwość


I wiem, że pewnego dnia okaże się wszystko

Stworzysz coś , nad czym będziemy mogli razem pracować

I obiecuje ci mała, że dam z siebie wiecej niz moge

Tylko, ja jeszcze Cie nie poznałem


Mmmmm ....


Mogłem poczekać

Ja nigdy się nie poddam

Sądze, że to połowa czasu

A drugą połową jest szczęście

Gdziekolwiek jesteś

Gdy tylko jest to prawdą

Przyjdziesz znikąd i pojawisz się w moim życiu


I wiem, że możemy być niesamowici

Kochanie twoja miłość mnie zmieni

A teraz moge zobaczyć wszystkie możliwości


Mmmmm ......


I jakoś wiem, że to wszystko okaże się

I stworzysz coś , nad czym będziemy mogli razem pracować

I obiecuje ci mała, że dam z siebie wiecej niz mogę

Tylko, ja jeszcze Cie nie poznałem


Mówią, że wsystko jest w porządku

W miłości i wojnie

Lecz ja nie potrzebuje z tym walczyć

Bedziemy stawać się lepsi

I będziemy zjednoczeni


I wiem, że możemy być niesamowici

Kochanie twoja miłość mnie zmieni

A teraz moge zobaczyć wszystkie możliwości


Mmmm ......


I pewnego dnia, ja wiem, że okaże się wszystko

I będe nad tym pracował

Obiecuje ci mała, że dam z siebie wiecej niz mogę,

niz mogę, niz mogę, niz mogę, niz mogę


Oh, ty wiesz, to wszystko się okaże

I stworzysz coś , nad czym będziemy mogli razem pracować

I obiecuje ci mała, że dam z siebie wiecej niż mogę

Tak! Tylko ja jeszcze Cie nie poznałem


Tylko ja jeszcze Cie nie poznałem

Oh, obiecuje ci mała

Dam z siebie więcej niż moge


Mówię miłość, miłość, miłość, miłość....

Tylko ja jeszcze Cie nie poznałem

Miłość, miłość, miłość...

Tylko ja jeszcze Cie nie poznałem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz