niedziela, 10 czerwca 2012

Afromental - We are the Lumberjaxxx tłumaczenie

Wkładam spodnie, bo skończyłem robotę
Ostatnie spojrzenie na Twój tyłek, dałem Ci wszystko co miałem
Nie dziękuj, tylko przygotuj się na następny raz
Wiem, że do mnie zadzwonisz, bo wiesz, że jestem najlepszy
Wszystkie dziewczyny po prostu szaleją
Robią się mokre i głośno jęczą
Zaczynają walkę
Zaraz rozedrą mnie na kawałki
Oh, gdybyś tylko miała kod
Jesteś na tyle dorosła by głosować
Ence pence (wylicznka)
Która będzie moją dzi*ką

Niech Twoje ciało poczuje rytm
Niech Twoje ciało poczuje rytm
Niech Twoje ciało pompuje, pompuje
Niech Twoje ciało pompuje
Niech Twoje ciało poczuje rytm
Niech Twoje ciało poczuje rytm
Niech Twoje ciało pompuje, pompuje
Niech Twoje ciało pompuje
Tak więc dziewczyny na całym świecie
Trenuj ćwiczenia
Rozciągnij nogi i zrób parę kroków
Trenuj ćwiczenia
Pracuj nad swoim tyłkiem, niech rusza się szybko
Więc trenuj
Im więcej ćwiczysz
Tym bardziej jesteś niegrzeczna

Patrzę na Ciebie dziewczyno
Wszystkie Twoje wyjścia się rozmywają
Mogę wyobrazić sobie jak się ruszasz
I te Twoje krągłe kształty
Latamy wysoko
Mamy tony drewna
Najbogatsi z bogatych
Potrafimy dobrze sprzedać nasze zalety
Moje drewno jest świeże i chce je wsadzić do Twojego kominka
Spalmy ten dom
Iskry lecą prosto w Twoją twarz
Dach, dach , dach się pali
Nie potrzeba wody, niech się sku****yn spali!

Niech Twoje ciało poczuje rytm
Niech Twoje ciało poczuje rytm
Niech Twoje ciało pompuje, pompuje
Niech Twoje ciało pompuje
Niech Twoje ciało poczuje rytm
Niech Twoje ciało poczuje rytm
Niech Twoje ciało pompuje, pompuje
Niech Twoje ciało pompuje
Tak więc dziewczyny na całym świecie
Trenuj ćwiczenia
Rozciągnij nogi i zrób parę kroków
Trenuj ćwiczenia
Pracuj nad swoim tyłkiem, niech rusza się szybko
Więc trenuj
Im więcej ćwiczysz
Tym bardziej jesteś niegrzeczna

We are the Lumberjaxxx - Jesteśmy drwalami (oczywiście w slangu, polecam urbandicionary)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz