sobota, 16 czerwca 2012

Freedom tłumaczenie piosenki

Nie chcę cię zdołować

Nie zdradzę cię

Mam trochę wiary w dźwięk

To jedyna dobra rzecz, którą mam

Nie chcę cię dołować,

Więc proszę, nie zdradzaj mnie,

Bo pochałbym naprawdę, naprawdę tkwienie w pobliżu


Niebo wie, byłem małym chłopcem

Nie wiedziałem kim chcę być

Byłem dumą i zabawą każdej małej wygłodniałej szkolnej koleżanki

I chyba to mi wystarczało

Wygrać wyścig? Piękniejsza twarz!

Nowe ciuchy i wielkie żyzne miejsce

W twojej rock&rollowej telewizji

Ale dziś ta gra, która prowadzę nie jest taka sama

Nie ma mowy

Chyba trochę się uszczęśliwię


Myślę, że coś powinnaś wiedzieć

To chyba czas, żebym ci powiedział,

Że jest coś we mnie w środku

Muszę być kimś więcej

Zabierz swoje zdjęcie w ramce

Zabierz swój śpiew w deszczu

Mam nadzieję, że zrozumiesz

Czasem nie ubranie czyni człowieka


Wszystko co musimy teraz wiedzieć

Musimy wziąć te kłamstwa i jakoś zmienić je w prawdę

Wszystko co musimy zobaczyć

To to, że ja nie należę do ciebie

A ty nie należysz do mnie

Wolność

Musisz dać za to, co bierzesz

Wolność

Musisz dać za to, co bierzesz


Niebo wie, z pewnością mieliśmy trochę zabawy, chłopcze

Co za kopniak, tylko kumpel i ja

Bardzo próbowaliśmy mieć dobrą kapelę w biegu, chłopcze

Żyliśmy wyobraźnią

Wygraliśmy wyścig

Wydostaliśmy się z miejsca

Wróciłem do domu, miałem nową twarz

Dla chłopców w MTV,

Ale dziś zmienił się sposób gry

O tak

Teraz się uszczęśliwię


Chyba powinnaś coś wiedzieć

Myślę, że to czas, aby zatrzymać przedstawienie

Jest we mnie coś w środku

Jest ktoś, o którym zapomniałem, że jest

Zabierz swoje zdjęcie w ramce

Nie sądzę bym znów wrócił

Po prostu wierzę, że zrozumiesz

Czasem ubranie nie czyni człowieka


Wszystko co musimy teraz wiedzieć

Musimy wziąć te kłamstwa i jakoś zmienić je w prawdę

Wszystko co musimy zobaczyć

To to, że ja nie należę do ciebie

A ty nie należysz do mnie

Wolność

Musisz dać za to, co bierzesz

Wolność

Musisz dać za to, co bierzesz


To wygląda jak droga do nieba,

Ale czuję jakby to była droga do piekła

Gdy wiedziałem, po której stronie jest posmarowany chleb masłem

Także zabierałem nóż

Będąc pewnym na kolejne zdjęcie,

Które każdy musi sprzedać,

Ale gdy trzęsiesz swoim tyłkiem

Szybko notują

I niektóre pomyłki na trwałe się zapiszą


Oto co dostajesz


Powiedziałem, że to dostajesz


Oto co dostajesz za zmianę zdania


I po całym tym czasie

Po prostu wierzę, że zrozumiesz

Czasem ubrania

Nie czynią człowieka


Będę się trzymał swojej wolności

Mogę nie być tym, kim chcesz bym był

Tak to po prostu musi być

Teraz tracę twarz

Muszę żyć

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz