czwartek, 7 czerwca 2012

Everybody Needs Somebody To Love tłumaczenie piosenki

Jestem tak zadowolony będą tutaj tej nocy, jestem taki zadowolony będąc w domu

I wierzę, mam wiadomośc dla każdej kobiety i

Każdy mężczyzna tutaj tej nocy, potrzebuje kogoś kogo mógłby pokochać

Kogoś kto zostanie z nim na zawsze, kiedy oni

Kiedy będą na szczycie i kiedy spadną w dół, ty wiesz, że to jest to czego czasami chcesz

I wtedy kiedy idziesz i tracisz wszystko co masz

I wierzę, że każda kobieta i każdy mężczyzna tej nocy będą słuchać mojej piosenki

I zapiszą to na całym świecie będą

Słuchać mnie.


Każdy potrzebuje kogoś

Każdy potrzebuje kogoś do miłości

Kogo mógłby kochać

Kogo mógłby całować

Czasami do tęsknoty, teraz

Kogo mógłby przycisnąć

Komu by się podobał

I ja potrzebuje ciebie, ciebie, ciebie

Potrzebuje ciebie, ciebie, ciebie

Potrzebuje ciebie, ciebie, ciebie

Potrzebuje ciebie, ciebie, ciebie


Oh, czasami czuję się jak

Czuje mały smutek w środku

Mój skarb znęca się nade mną

I jestem dobry, może troche mało szalony


I potrzebuje ciebie, ciebie, ciebie

Popatrz na mnie wystarczająco, skarbie

Kiedy słońce zachodzi,

Nie potrzeba nikogo innego w pobliżu

Wtedy kiedy widzę ciebie skarbie,

Wtedy kiedy mówię, że cie kocham

Wtedy kiedy mówię, że cie kocham

Pozwól mi usłyszeć jak ty to mówisz, yeah

Pozwól mi usłyszeć jak ty to mówisz, yeah

Pozwól mi usłyszeć jak ty to mówisz, yeah

Pozwól mi usłyszeć jak ty to mówisz, yeah


I potrzebuje, ciebie, ciebie, ciebie

Popatrz na mnie wystarczająco, skarbie

I potrzebuje ciebie, ciebie, ciebie

I potrzebuje ciebie, ciebie, ciebie

I potrzebuje ciebie, ciebie, ciebie


Kiedy słońce zachodzi

Nie potrzeba nikogo w pobliżu

Kiedy jestem w pełni sobą

Kiedy potrzebuje twojej miłości 'ukochana'

Wtedy kiedy potrzebuje cie tak bardzo

Ty jesteś jedyną, której mogę potrzebować tak bardzo


Potrzebuje cie

Popatrz na mnie wystarczająco, skarbie

I porankiem także

Kiedy słońce zachodzi

Nie potrzeba nikogo innego w pobliżu

Potrzebuje cie kochać, tak bardzo


Każdy potrzebuje kogoś do pokochania

Nie jestem przestraszony, byciem sobą, ale po prostu potrzebuje kogoś do pokochania

Przez cały czas

Przez cały czas

Przez cały czas

Przez cały czas

Przez cały czas, skarbie

Jestem smutny przez cały czas, skarbie

Jestem smutny przez cały czas, skarbie

Potrzebuje ciebie

Potrzebuje cie kochać, tak bardzo.

Pozwól mi usłyszeć jak mówisz, yeah

Pozwól mi usłyszeć jak mówisz, yeah

Pozwól mi usłyszeć jak mówisz, yeah, yeah, yeah

Pozwól mi usłyszeć jak mówisz, yeah

Uh, huh, huh, huh

Uh huh, huh huh huh

Yeah, potrzebuje cie skarbie tak bardzo, bardzo, bardzo, bardzo, bardzo, bardzo, bardzo, bardzo, bardzo,


Potrzebuje ciebie

Potrzebuje ciebie, ciebie, ciebie

Potrzebuje twojej miłości, skarbie

Potrzebuje twojej miłości, ukochana

Każdy potrzebuje kogoś

Każdy potrzebuje kogoś

Każdy potrzebuje kogoś

Yeah, yeah, yeah

Każdy potrzebuje kogoś

Każdy potrzebuje kogoś

Każdy potrzebuje kogoś jeszcze

Ty musisz być, potrzebujesz też skarbie

Zobaczyć cie wystarczająco

Musisz patrzec podwójnie, zobaczyć to przez

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz