sobota, 2 czerwca 2012

Crazy love tłumaczenie piosenki

Szalona Milosc



Spotkałem ją kiedy byłem szesnastką

Wspólny 'przyjaciel' wprowadził nas

Czy lubiła mnie?

Tak, lubiła.

Czy ja lubiłem ją ?

Nie ja nie lubiłem jej.

Kochalem ją

To była namiętność, miłość od pierwszego wejrzenia

Ona naprawde jezdzila mną szalenie

I ja nie wiedziałem jak żyć bez niej.

ale swiat nie chciał tej miłości.

moj rodzice nie akceptowali tego, wiec musiałem widzieć ja po kryjomu

I kiedy to stało sie nie możliwe, nie wiedziałem co robić

Chciałem ją

Potrzebowałem jej

Wiec kiedy nie miałem jej

rzeczy naprawde dostały sie poza kontrole.

Zniszczyłem samochód

Stłukłem wszystkie drzwi i okna w moim pokoju

Niemal zabiłem moją siostre

Dlaczego robiłem tak?

Mialem pożadanie dla niej

Oszalałem kiedy nie miałem jej

Dzisiaj jestem 45

Jestem smiertelnie chorym pacjentem szpitala

i wiem umre całkiem niedługo

Nie ma nikogo obok mnie teraz

bez rodziny, bez przyjaciół i oczywiście jej nie ma tutaj teraz

Czy ty powiedziałes jej imie?

Kokaina

Jej zawdzienczam moja milosc

moje zycie

moje zniszczenie i moja smierc

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz