niedziela, 17 czerwca 2012

Kasia Kowalska - Straciłam swój rozsądek tekst piosenki

Od tamtej chwili inna ja

Patrząc na siebie siebie mi żal

Jak bardzo mocno dano mi

Odczuć, że nic nie znaczę

Ciągle pamiętam tamten dzień

Walczyć o siebie miałam szansę

O coś co ważne mogło być

Oto kim będę dalej

Modlę się


Ciągle pamiętam tamten dzień

W sobie znalazłeś siłę i lęk

Ostrze do ręki dałeś mi

Bronić się miałam szansę

A to co robę grzechem jest

Grzechem wypełniam wnętrze swoje

Ostrze do serca wbiłam dziś

Nie mogłam patrzeć jak

Kolejny raz zgubiłam swój rozsądek

Już nie ochronisz mnie

Straciłam twarz i dziś odpowiem

Za wszystko za co chcę

Tak łatwo nic się nie udaje

Potrafię ranić też

Tak z całych sił i nie przestaję

Dopóki tego chcę

Kolejny raz już nie zabłądzę

Już nie ochronisz mnie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz