poniedziałek, 4 czerwca 2012

Miley Cyrus Rock Star tłumaczenie

Gwiazda rocka


Czasami idę trochę szybciej

Szkolnym korytarzem

Zaraz po tobie

Niektóre dni spędzam w specjalny sposób

Nad ranem

Ubieram się tak, aby zrobic na Tobie wrażenie


Przypuszczam, że nie zauważasz

Przypuszczam, że tego nie potrzebujesz

Smutne jest to, że nie widzisz, przegapiasz

Na zewnątrz nieśmiały

W środku bardzo chcesz powiedziec


REFREN:

Jestem niezwykła

Nie taka typowa

Jestem za sprytna aby czekac

Praktyki Tai Chi

Mistrzostwo w snowboardzie

Mogę założyc oponę na twój samochód

Mogłabym byc nawet gwiazdą rocka!


Czasami mogę życzyc sobie, aby zadzwonił telefon

Żebyś to był ty

Powiedział 'wyjdźmy gdzieś'

Wtedy wyznasz

Że jest coś wyjątkowego między nami

Czego nie szukaliśmy


Ale ty mnie nie znasz

Przypuszczam. że mnie nie potrzebujesz

Smutne jest to, że nie widzisz, przegapiasz

Na zewnątrz nieśmiały

W środku bardzo chcesz powiedziec


REFREN:

Jestem niezwykła

Nie taka typowa

Jestem za sprytna aby czekac

Praktyki Tai Chi

Mistrzostwo w snowboardzie

Mogę założyc oponę na twój samochód

Mogłabym byc nawet...


... Gwiazdą rocka!

Jeśli poznasz moje prawdziwe 'ja'

Mogłabym byc nawet gwiazdą rocka

Mówię to, co ma dla nas znaczenie

Teraz nie będzie miło, jeśli mógłbyś zobaczyc...

Naprawdę jestem gwiazdą rocka!


REFREN:

Jestem niezwykła

Nie taka typowa

Jestem za sprytna aby czekac

Praktyki Tai Chi

Mistrzostwo w snowboardzie

Mogę założyc oponę na twój samochód

Mogłabym byc nawet gwiazdą rocka!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz