niedziela, 10 czerwca 2012

All Along The Watchtower tłumaczenie tekstu piosenki

osamotniona straznica


,,musi być stad jakas droga ucieczki,,

powiedzial blazen do zlodzieja

,, jest zbyt duze zamieszanie,

ne moge wezwac wsparcia

buissnessmani wypili moje wino

oracze skopali moja ziemie

żaden z nich w pelni nie zdaje sobie spawy

jaka jest tego wartosc,,


,, nie ma powodu by się ekcytowac,,

powiedzial lagodnie zlodziej

jest wielu pośród nas,

którzy czuja ze życie to tylko zart

ale ty i ja, my jestesmy poza tym,

a to nie jest nasze przeznaczenie,

więc przestanmy nieszczerze rozmawiac,

bo robi się pozno,,


w osamotnionej straznicy,

ksiazeta kryja się przed widokiem

dopoki jezdzcy przychodza i odchodza

bosa sluzba tez


wszystko co mam,

to czerwona gitara

trzy struny

i szczerosc


wszystko co mam ,

to czerwona gitara

reszta zalezy od ciebie



,, nie ma powodu by się ekcytowac,,

powiedzial llagodnie zlodziej

jest wielu pośród nas,

którzy czuja ze życie to tylko zart

ale ty i ja, my jestesmy poza tym,

a to nie jest nasze przeznaczenie, (do dzis)

więc przestanmy nieszczerze rozmawiac,

bo robi się pozno,,

pozno...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz