środa, 30 maja 2012

Why Wait For Later tłumaczenie tekstu

Pogrążona w twojej słodkości

Dopóki nie przemokły mi ubrania

Jeszcze nic nie widziałeś

Poczekasz dopóki nie odejdziesz


Po co czekać na jutro?

Oszukaj moją intuicję

Wszystko z nami będzie dobrze

Mam takie przeczucie


Coś się zbliża, zbliża się

To nie zajmie dużo czasu

Nie chcesz wiedzieć

Kochanie wróć do domu


Jeszcze jedna

Noc z tobą

Nie przemyślana

Czas to pieniądz

A ty wiedziałeś

Nie ma takiej rzeczy

Której bym dla ciebie nie zrobiła


Przetańczę się przez woalkę która przesłania ci oczy

Kiedy pójdziesz za mną i zdecydujesz

Widzę przeznaczenie w twoich dłoniach


Nikt nie zobaczy, tym razem nikt nas nie usłyszy

Tylka ja i twoje sumienie dziś wieczór

Jeśli nie ma świadków, nie ma przestępstwa


Po co czekać na jutro?

Nie jestem stworzona do czekania


Po co czekać na jutro?

Oszukaj moją intuicję

Wszystko z nami będzie dobrze

Mam takie przeczucie


Coś się zbliża, zbliża się

To nie zajmie dużo czasu

Nie chcesz wiedzieć

Kochanie wracaj do domu


Jeszcze jedna

Noc z tobą

Nie przemyślana

Czas to pieniądz

A ty wiedziałeś

Nie ma takiej rzeczy

Której bym dla ciebie nie zrobiła

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz