wtorek, 29 maja 2012

Eric Clapton Wonderful Tonight tłumaczenie

"Cudowny wieczór"


Jest już dość późny wieczór,

ona zastanawia się co na siebie włożyć,

nakłada makijaż i czesze swoje długie, blond włosy.

I potem pyta mnie: wyglądam w porządku?

A ja na to: Tak, dzisiejszej nocy wyglądasz pięknie.


Poszliśmy na bankiet

i każdy odwracał się, by zobaczyć,

że ta piękna kobieta spaceruje właśnie ze mną.

A potem ona zapytała mnie: czy czuje się dobrze?

Odpowiedziałem: O tak, dzisiejszej nocy czuje się wspaniale.


Czuje się wspaniale,

ponieważ widzę światło miłości

w Twoich oczach

To niesamowite, że nawet

nie zdajesz sobie sprawy z tego,

jak bardzo Cię kocham.


Pora wracać do domu

mam okropny ból głowy,

więc daje jej kluczyki do samochodu

Ona pomaga mi dojść do łóżka,

a potem proszę ją, żeby

wyłączyła światła

i mówię do niej,

kochanie dzisiejszej nocy

byłaś cudowna,

kochanie dzisiejszej nocy,

wyglądałaś pięknie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz