poniedziałek, 28 maja 2012

When Thugs Cry tłumaczenie tekstu

(Kiedy płaczą bandyci)

Teraz układam się do snu

Modlę się do Boga bym to przetrwał

A jeśli umrę zanim się obudzę

Modlę się by Pan zabrał moją duszę

Powoli wymieramy...

Kiedy płaczą bandyci

Czasy są ciężkie


Zwrotka 1 [2pac]


Jestem urodzonym bandytą, który potrafi kochać

To dzięki temu się wybiłem, pojawiły się wielkie pieniądze

Strzelam z broni próbując uniknąć aresztu za kokę

Mój puls gwałtownie wzrasta

Moje uzależnienie prowadzi mnie do obłędu

Zastrzelili mojego kuzyna, teraz niszczymy ich rodziny

Ci tchórze chcą zobaczyć mnie martwego, wcale się tym nie martwię

Mam wtykę w prokuraturze ponieważ pieprzę ich sekretarkę

Mdleję, zaczynam kląć, strzelać - pieprzyć ich

Te tchórzliwe dziwki się chowają, rozpieprzę ich wszystkich

Prawdopodobnie szybciej się zestarzeję zanim zrozumiem

Dlaczego musiałem żyć z bronią w ręku

Porwali siostrę mojego kumpla i pocięli jej twarz

Te gnoje ją zgwałcili więc spaliliśmy im chatę

Na każdym osiedlu słychać wystrzały z broni

Atakują polityków a nawet gliniarzy

Ja nie kłamię, sprawili, że śpię z bronią gotową do strzału

W snach słyszę krzyki tych skurwieli

Co to znaczy?

Kiedy płaczą bandyci...


Refren


Powiedz dlaczego

Czy musisz wysyłać własne dzieci na śmierć?

Na ulice pełne przemocy

Kiedy oni zginą

Pozwól najtwardszym się wypłakać

Kiedy płaczą bandyci

Drogi Boże

(Kiedy płaczą bandyci)

Dlaczego?

Czy to musi tak wyglądać?

Dzisiejsze dzieci nie przetrwają tego

(Kiedy płaczą bandyci)

Pozwól dzieciom słyszeć

Płaczących bandytów

Drogi Boże

Dlaczego?

(Ha)


Zwrotka 2 [2pac]


Może to moje uzależnienie od konfliktów sprawia, że wariuję

Gdzie jest miłość? nigdy nie porzucę moich bandyckich ambicji

Nie uroniłem łzy od czasów podstawówki

Czarnuchy, których kiedyś kochałem siedzą teraz w więzieniu

Pozostań prawdziwy koleś, powiedz jakie to uczucie

Stracić swoje życie przez coś co zrobiło się będąc dzieckiem

Jestem osamotniony, brak mi porozumienia i kontaktu

Nie dogadujesz się z ojcem, twojej matki już nie ma

W którym miejscu popełniliśmy błąd?

Wkładam duszę w tą piosenkę bo chcę w porę pomóc nam dorosnąć

Ale nasze umysły są teraz uśpione

Przeszliśmy od braci i sióstr do czarnuchów i dziwek

Przeszliśmy od życia na zasiłku do wielkiego bogactwa

Ale coś się zmienia w tej grze

Wszystko jest dziwne, człowieku, straciłem wszystkich kumpli przez kokainę

Słuchaj, pytają mnie czy ronię łzy, ja nie kłamię

Wiesz, że musisz się naćpać lub umrzeć

Ponieważ nawet bandyci płaczą


Refren


Zwrotka 3 [2pac]


Wokół widzę tylko te popieprzone dziwki i ich chore wymysły

Niszczę skurwieli mocnymi ciosami, pozbawiam ich zębów

W moim kryminalnym umyśle brak miejsca na obrażanie Don'a

Napiszę twoje imię na kawałku papieru, a twoja rodzina zniknie

Zachowujesz się tak jakbyś był w stanie dać radę mojej drużynie

Mój pozbawiony litości umysł stara się przejąć kontrolę nad twoimi snami

Zostawiam skurwieli tonących we własnej krwi

Wygłupiam się i robię zdjęcia

Później śmieję się z tych głupich szmat

Które stały się kapusiami

Reguluję moją strefę terrorem, który reprezentuję

Sprawiam, że twoi ludzie znikają, ty zastanawiasz się dokąd odeszli

Czy jestem pozbawiony uczuć, a może po prostu sprzedałem swoją duszę?

Jestem uzależniony od ulicy

Powiedziano mi, że nigdy nie zaznam prawdziwego spokoju

Boże, przyjdź i zabierz moje ciało

Nie pozwól mi cierpieć ani chwili dłużej

Palę dużo marihuany tak więc wiem, że to już niedługo

Gdzie jest koniec mojego cierpienia?

Czy to już blisko?

Przypuszczam, że to dlatego morduję swoich wrogów

Kiedy płaczą bandyci...


Outro:


Powiedz dlaczego

Czy musisz wysyłać własne dzieci na śmierć?

Na ulice pełne przemocy

(Przez wiele lat opłakiwałem odejścia moich ludzi)

Kiedy oni zginą

Pozwól najtwardszym się wypłakać

(To dla moich martwych ludzi oraz kumpli siedzących w więzieniu)

Kiedy płaczą bandyci

Drogi Boże

Dlaczego?

(Nikt z was nigdy nie słyszał mojego płaczu, co jeśli zginiesz czarnuchu?)

Czy to musi tak wyglądać?

Dzisiejsze dzieci nie przetrwają tego

Pozwól dzieciom słyszeć

Płaczących bandytów

Drogi Boże

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz