środa, 23 maja 2012

Rihanna G4L tłumaczenie

Poliżę broń

Kiedy skończę

Bo wiem

Że zemsta jest słodka

Bardzo słodka


To jest gra

Sprawa kobiet

Kochanie pomyśl

Powiedz mi czego potrzebujesz

Och


Każdy skur**** okazuje brak szacunku

Igranie z ogniem sprawi, że będziesz mokry

Jakie to uczucie być tam na dole przy własnych kolanach


Dostałam to

Dziewczyna jest jak żołnierz

Uruchomić i to idzie w dół

W dół

W dół


Jestem gotowa na pokrzykiwanie

Dziewczyno jestem z Tobą

Co przydarza się Tobie

Przydarza się i mi

Więc nie daj się i zaczynajmy



Dz... jestem z Tobą

Jeśli Ty jesteś w tym

Jesteś ze mną


Wiesz że jestem przygnębiona

Zdołowana przez życie

Nabijam wszystko, gotowa na *****

Zaczynajmy

Gangsterka na całe życie

Aż do dnia gdy zginę

Obiecuje będę stała wysoko

Bo wiesz, że teraz jestem przygnębiona

Wiesz że jestem przygnębiona

Gangsterka na całe życie


My przejeżdżamy obok

Zostawiamy Cię w tyle

Wiemy gdzie przebywasz


Wiemy co zrobiłeś

Nie gramy w to gó***

Czarnuchu, nie gramy

Nie


Wszyscy płakali gdy zostawiałeś swój brud

Grałeś jak dz**** zostaniesz zraniony

Łamiący życie będziesz na dole przy ich kolanach



Dostałam to

Dziewczyna jest jak żołnierz

Uruchomić i to idzie w dół

W dół

W dół


Jestem gotowa na ....

Dziewczyno jestem z Tobą

Co przydarza się Tobie

Przydarza się i mi

Więc nie daj się i zaczynajmy


Dz... jestem z Tobą

Jeśli Ty jesteś w tym

Jesteś ze mną


Wiesz że jestem przygnębiona

Zdołowana przez życie

Nabijam wszystko, gotowa na *****

Zaczynajmy

Gangsterka na całe życie

Aż do dnia gdy zginę

Obiecuje będę stała wysoko

Bo wiesz, że teraz jestem przygnębiona

Wiesz że jestem przygnębiona

Gangsterka na całe życie



Dziewczyny

No dalej

Jeszcze nie skończyłyśmy

Wiele spraw, z którymi musiałyśmy sobie poradzić

Przyjmujemy świat

Yeah

Jesteśmy armią

Jeszcze lepiej, flotą

Jeszcze lepiej, zwariowane

Broń do nieba

Broń do nieba

Broń do nieba

Przybądź tutaj po sukces

Kiedy przybędziesz tutaj

My wystrzelimy naszą broń

Wystrzelimy naszą broń

My wystrzelimy naszą broń

Wystrzelimy naszą broń

My wystrzelimy naszą broń

W powietrze skur****

Och


Zdołowana przez życie

Gangsterka na całe życie


Zdołowana przez życie

Gangsterka na całe życie


Wiesz że jestem przygnębiona

Zdołowana przez życie

Nabijam wszystko, gotowa na *****

Zaczynajmy

Gangsterka na całe życie

Aż do dnia gdy zginę

Obiecuje będę stała wysoko

Bo wiesz, że teraz jestem przygnębiona

Wiesz że jestem przygnębiona

Gangsterka na całe życie



Poliżę broń

Kiedy skończę

Bo wiem

Że zemsta jest słodka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz