wtorek, 22 maja 2012

Streetwalker tłumaczenie tekstu

(Dlaczego nie dajesz mi czasu)

(Nie dajesz mi czasu)

(Dlaczego nie dajesz mi czasu)

(Nie dajesz mi czasu)

(Dlaczego nie dajesz mi czasu)

(Nie dajesz mi czasu)


Aaaah


Ślicznotko

Pocałunki dla twojego kochającego

Ja na prawdę rozumiem to kiedy jesteś

Obok mnie tak, tak

Jestem tak podekscytowany jak

Dajesz mi całą miłość

Czuje to, jak przychodzi i jest to ekstaza


Pieszo idące kochanie


Bo każdego dnia obserwuje Cię

Wypełniasz kolorami miasto tak ładnie

Widzę, jak wchodzisz i

Mi na myśl tak, tak

Nie wierzysz mi więc

Możesz zapytać mojego brata

Bo każdego dnia o szóstej

Jestem sam w domu


Ponieważ

Kochanie, kocham cię

Kochanie, kocham cię

Kochanie, chce Ciebie

Kochanie, podejdź i kochaj mnie

Kochanie, potrzebuje Cię

Uszczęśliwiasz mnie


Słyszę ciebie jak chodzisz

Ponieważ twoje ciało przemawia do mnie

Śledzę cię krok po korku tak, tak

Zaproszenie na jakąś

Odległą gorącą wyspę

Jeśli mogę ci pokazać kochanie

Wspólny dom


Wiesz, nigdy nie poznałem dziewczyny

Takiej jak Ty

To przychodzi tak łatwo

Nie złam mi serca

Bo kocham Cię


Wiesz, nigdy nie poznałem dziewczyny

Takiej jak Ty

To przychodzi tak łatwo

Nie złam mi serca

Bo kocham Cię


Pieszo idące kochanie


(Dlaczego nie dajesz mi czasu)

(Nie dajesz mi czasu)

(Dlaczego nie dajesz mi czasu)

(Nie dajesz mi czasu)


Musze ci powiedzieć

Że, przyprawiasz mnie o deszcze

Każdą myślą jestem z tobą

I to jest fakt tak, tak

Chciałbym, cie wziąć do miejsc

Co powiesz o Nowym Jorku

Czy Paryż, Francja

Co o tym myślisz


Ponieważ

Kochanie, kocham cię

Kochanie, kocham cię

Kochanie, chce Ciebie

Kochanie, podejdź i kochaj mnie

Kochanie, potrzebuje Cię

Ah ah


Wiesz, nigdy nie poznałem dziewczyny

Takiej jak Ty

To przychodzi tak łatwo

Nie złam mi serca

Bo kocham Cię


Wiesz, nigdy nie poznałem dziewczyny

Takiej jak Ty

To przychodzi tak łatwo

Nie złam mi serca

Bo kocham Cię


Pieszo idące kochanie

Czuję, jak to idzie kochanie

Czuję, jak to idzie kochanie


Kochanie, kocham cię

Kochanie, kocham cię

Kochanie, chce Ciebie

Kochanie, chodź i kochaj mnie

(Kochaj mnie kochanie)

Kochanie, potrzebuje cie

(Chce poczuć miłość)

(Chce byś była moja)

Kochanie, chce Ciebie

(Chce poczuć miłość)

Kochanie, kocham cię

(Chce dać ci uczucie)

Kochanie, kocham cię

(Byś była moja)

(Chce twej miłości)

Kochanie, chce Ciebie

Kochanie, chodź i kochaj mnie

(Chce dac miłość)

Kochanie, chce Ciebie

(Chcę abyś była kimś)

(Ah ah ah)


Wiesz, nigdy nie poznałem dziewczyny

Takiej jak Ty

To przychodzi tak łatwo

Nie złam mi serca

Bo kocham Cię


Wiesz, nigdy nie poznałem dziewczyny

Takiej jak Ty

To przychodzi tak łatwo

Nie złam mi serca

Bo kocham Cię


Wiesz, nigdy nie poznałem dziewczyny

Takiej jak Ty

To przychodzi tak łatwo

Nie złam mi serca

Bo kocham Cię


Wiesz, nigdy nie poznałem dziewczyny

Takiej jak Ty

To przychodzi tak łatwo

Nie złam mi serca

Bo kocham Cię


Pieszo idąc kochanie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz