wtorek, 15 maja 2012

One Big Mob tłumaczenie piosenki

Ja jestem tobą, a ty mną

Dobra kobieta powiedziała, że musisz uwierzyć

Zanurz się w naszej żądzy, rozkoszuj się tą tajemnicą


Wielki motłoch, wielki motłoch

Ek bara mala, ek bara mala


Wsącz się w mój mózg, wschód czy zachód, pasterz czy sługus

Sosnowy żuk będzie migdalił się z trzmielem

Kochanek słońca, brat chłodnej bryzy


Na ścianie w łazience jakiś obcy zostawił nam wiadomość


Raz dwa, zapinam buta; bądź dla mnie dobry, bo mogę być tobą


Na ścianie w łazience jakiś obcy zostawił nam wiadomość


Żyjemy w tym mieście, żyjemy w dżungli

Czas się napić

Nigdy nie zobaczysz nic poza sobą i mną

Zapomnij się w pięknie tajemnicy

Jeden wielki motłoch w jednym wielkim domu, rozbitym domu

Chcę dzielić z tobą powietrze

Poranny las pełen traw, zieleń jest niebieska

Głowa staje się brzemienna, wciąż musi się rodzić nowe życie


Co mi chodziło po głowie, wszędzie czerwień

Łamię serca zamiast chleba, powiedziałem coś nie tak

Powaliła mnie frustracja, muszę się z tego wyzwolić

To jakby zgubić się jakoś inaczej, to wiele kosztuje


Ulica Picaboo w Timbuktu

Czy wciąż mam ci opowiadać jak chłopiec o imieniu Sue

Kołysał się do rytmu wyklaskiwanego przez kangura

Pozwól niech ucałuję twoje stopy i czoło

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz