wtorek, 15 maja 2012

Cry Me A River tłumaczenie piosenki

Teraz mówisz, że jesteś samotna

Przepłakałaś całą długą noc

Och, możesz wypłakać mi rzekę

Wypłacz mi rzekę

Ja wypłakałem rzekę za Tobą.


Teraz mówisz, że Ci przykro,

Za bycie niewierną

Och, możesz wypłakać mi rzekę,

Wypłacz mi rzekę

Ja wypłakałem rzekę za Tobą.


Doprowadziłaś się,

Prawie doprowadziłaś mnie do szaleństwa

A ty nawet nie uroniłaś łzy.

Pamiętasz?

Ja pamiętam wszystko, co powiedziałaś

Powiedziałaś, że miłość jest zbyt plebejska

Powiedziałaś, że już ze mną skończyłaś i


Teraz mówisz, że mnie kochasz,

Och, tylko żeby udowodnić, że rzeczywiście

Chodź i wypłacz za mną rzekę,

Wypłacz za mną rzekę

Bo ja wypłakałem ją za Tobą.


Mówisz, że mnie kochasz, ale kłamiesz.


Teraz mówisz, że mnie kochasz,

Och, tylko żeby udowodnić, że rzeczywiście

Chodź i wypłacz za mną rzekę,

Wypłacz za mną rzekę

Bo ja wypłakałem ją za Tobą.


Wypłakałem za Tobą rzekę.


Wypłakałem rzekę,

Teraz Ty również możesz.

Wypłacz mi rzekę.

Wypłacz mi rzekę..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz