środa, 23 maja 2012

Acrobat tłumaczenie piosenki

Nie wierz w to, co słyszysz

Nie wierz w to, co widzisz

Gdy tylko zamykasz oczy

Wyczuwasz wroga.


Kiedy pierwszy raz Cię spotkałem

Miałaś ogień w duszy

Co się stało z Twoją twarzą

Teraz wygląda jak roztopiony śnieg


I możesz połykać

I możesz pluć

Możesz wyrzucić to

Lub tłumić to w sobie

I możesz marzyć,

więc wykrzycz swe marzenia

Wiesz, że Twój czas dobiega końca...

...nie pozwól byle komu pogrążyć Cię


Nic nie ma sensu

Nic nie wydaje się właściwe

Wiem, że chcesz ugodzić,

gdybyś tylko wiedziała kogo uderzyć


I chciałem dołączyć do ruchu

Chciałem w to uwierzyć

Tak, chciałem dzielić chleb i wino

gdybym znalazł kościół, do którego mógłbym przynależeć

Ponieważ potrzebuję tego teraz!


Brać kielich

Napełniać go

Pić wolno

Nie mogę pozwolić Ci odejść!


I muszę być akrobatą

By mówić tak

I czynić tak

I możesz marzyć,

więc wykrzycz swe marzenia!

...nie pozwól byle komu pogrążyć Cię


Ocal mnie...

Czy wszystko, do czego dążymy było wcześniej przepowiedziane?

Żadnych nowych idei w domach chociaż każda książka została przeczytana


I muszę być akrobatą

By mówić tak

I czynić tak

I możesz marzyć,

więc wykrzycz swe marzenia

i możesz znaleźć swą własną drogę

Możesz budować

I chcę zostać

I możesz wzywać

Nie potrafię czekać

Możesz puścić

I możesz złapać

To początek marzeń

Odpowiedzialność

I potrafię kochać

I potrafię kochać

Wiem, że czas kręci się w kółko

... nie pozwól byle komu pogrążyć Cię!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz