piątek, 18 listopada 2011

Walkabout tłumaczenie tekstu piosenki

Chyba wybiorę się na samotną wędrówkę, muszę zrozumieć o co w tym wszystkim chodzi

Tylko ja i moje nogi, w piekącym słońcu spotykam się z samym sobą

Szukam perspektyw, muszę spojrzeć na to wszystko z daleka

Mógłbym nauczyć się sztuki życia, na szlaku mógłbym znaleźć sobie żonę, na szlaku

Patrzę na kwiaty krwawych drzew, na szlaku, w słonecznym porażeniu


Dałbyś sobie radę w mieście, dąłbyś sobie radę w strefie

Dałbyś sobie radę na pustyni, mógłbyś robić coś zupełnie nowego, na szlaku

Szpieguję wysokie, pustynne niebo, wzbijam się w powietrze, możesz się zastanawiać po co

Tego roku raje muszą być strasznie spasione, jadę wolno na pierwszym biegu

Pierwotny facet z marzeniami, wierzę Aborygenom na szlaku


Na szlaku

Dałbyś sobie radę, może powłóczyłbyś nogami, mógłbyś się nie spieszyć

Dałbyś sobie radę, nawet z gwoździem w bucie, mógłbyś dokonać tego całkiem sam

Na szlaku

Już za długo siedzę w domu, muszę wyruszyć

Wędrówka mogłaby wyleczyć moje stopy, albo moje smutki


Patrzę na kwiaty krwawych drzew, na szlaku, w słonecznym porażeniu

Na szlaku

Chyba wyruszę na szlak, muszę zrozumieć o co w tym wszystkim chodzi

Tylko ja i moje nogi, w piekącym słońcu spotykam się z samym sobą

Rozruszaj nogi, przejdź się na drugą stronę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz