poniedziałek, 14 listopada 2011

Let's Do This Now tłumaczenie tekstu

uciekając do nikąd

stanąć z tym gównem twarzą w twarz

pójdę tam

ból którego nie mogę zasmakować

myślisz że mnie masz

upadniesz

dalej, podejdź do mnie

zwalę cię na ziemię


z nikim się nie pieprzę

dopóki nie wejdzie mi w drogę


złamię cię teraz

nie pozwolę sobie na litość

moja pięść przeora twoją twarz

patrzę jak spływa z ciebie krew

zróbmy to teraz

złamię cię teraz

nie pozwolę sobie na litość

moja pięść przeora twoją twarz

patrzę jak spływa z ciebie krew

zróbmy to teraz


doświadczysz jak

bardzo jestem z tobą

nigdzie nie pójdziesz

nie wiadomo właściwie co robić

pociągniemy to dalej

dopóki nie uciekniesz

nie możesz nade mną panować

lepiej zróbmy to po mojemu


złamię cię teraz

nie pozwolę sobie na litość

moja pięść przeora twoją twarz

patrzę jak spływa z ciebie krew

zróbmy to teraz

złamię cię teraz

nie pozwolę sobie na litość

moja pięść przeora twoją twarz

patrzę jak spływa z ciebie krew

zróbmy to teraz


nie wiesz

ze możesz mnie dotknąć

nie wiesz

ze możesz mnie deptać

och moje życie może być teraz takie proste

jeżeli nie przekroczyłaś tej

linii! linii!


złamię cię teraz

nie pozwolę sobie na litość

moja pięść przeora twoją twarz

patrzę jak spływa z ciebie krew

zróbmy to teraz

złamię cię teraz

nie pozwolę sobie na litość

moja pięść przeora twoją twarz

patrzę jak spływa z ciebie krew

zróbmy to teraz


złamię cię teraz

nie pozwolę sobie na litość

moja pięść przeora twoją twarz

patrzę jak spływa z ciebie krew

zróbmy to teraz


złamię cię teraz

nie pozwolę sobie na litość

moja pięść przeora twoją twarz

patrzę jak spływa z ciebie krew

zróbmy to teraz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz