poniedziałek, 21 listopada 2011

Morgenstern tłumaczenie piosenki

Gwiazda poranna


Ona jest brzydka, że aż strach,

Kiedy patrzy w niebo,

wtedy światło jest przestraszone,

świeci jej od dołu w twarz


Także musi się ukrywać za dnia,

bo kto by chciał przestraszyć światło,

Żyje w cieniu, dopóki blask nie minie,

Widzi gwiazdę słabo lśniącą i błaga,

o piękność na swych policzkach


Gwiazdo poranna, ach świeć!

Na oblicze moje,

rzuć ciepłe światło,

na moją twarz,

powiedz mi, że nie jestem sama


Brzydka, jesteś brzydka

ty, ty jesteś brzydka


Sam poszedłem do nocy,

późne ptaki już nie śpiewały,

Widziałem dzieci słońca w tłumie

i tak biegłem do niesprawnego psychicznie nieba


Gwiazdo poranna, ach świeć!

na ukochaną moją,

rzuć ciepłe światło,

na jej twarz,

powiedz jej, że nie jest sama


Gwiazdo poranna, ach świeć!

na duszę moją,

rzuć ciepłe światło,

na serce, które pęka,

powiedz jej, że płaczę


Ponieważ ty, ty jesteś brzydka,

jesteś poprostu brzydka


Przecież człowiek to wzrokowiec,

piękne rzeczy sobię życzę,

ale ty, ty nie jesteś piękna, nie


Gwiazdo poranna, ach świeć!

na ukochaną moją,

rzuć ciepłe światło,

na jej twarz,

powiedz jej, że nie jest sama


I gwiazda chce świecić,

na ukochaną moją,

ogrzewa mi drżącą pierś,

gdzie bije życie,

sercem patrząc

ona jest przepiękna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz