sobota, 26 listopada 2011

Into The Fire tłumaczenie piosenki

Wysłani z kraju i zagranicy

w nieznane

ledwo wylądowali w dżungli

wysłani na pierwszy patrol


Ciemność zachodu słońca

zakopana na noc

przyszli o świcie w zasadzkę

dżungla żyje


Czuję, że mój ogień zaczyna płonąć

ciepło kontrolowania mojego umysłu

dziki szał mnie ogarnia

zwierzę we mnie zaczyna ryczeć


Teraz jestem gotowy do nalotu

kreatura nocy

w ogień

w płomień napalmu


Jestem szefem

vc są wszędzie

kolej na przekroczenie nalotu z powietrza

Nasze rozkazy wszyscy w ogień


Napalm z góry

płonący przyjaciel

chaos na polu walki

w dżungli na ogień


To miejsce prowadzi mnie do szaleństwa

napalm spali nas wszystkich

z tej walki żaden mężczyzna nie wyjdzie żywy żeby o niej opowiedzieć

wewnątrz mnie moja krew zaczyna wrzeć


Z góry nalot powietrzny przyszedł

i spali świat poniżej

napalm spadający z nieba

nie zostawiający żywego człowieka


Czuję, że mój ogień zaczyna płonąć

ciepło kontrolowania mojego umysłu

dziki szał mnie ogarnia

Bestia we mnie kończy ryczeć

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz