czwartek, 17 listopada 2011

Back In The Village tłumaczenie piosenki

Skieruj reflektory na ludzi

Przekręć gałkę i robaka zjedz

Zaryzykuj, zgaś silniki

Bomby zrzuć i niech wszystko spali się


Białe flagi podarte na strzępy

Zawieszenie broni spalone

Wstrząs nerwowy w kuchni

Stoły poprzewracane


Wróciłem do wioski

Do wioski

Znowu jestem w wiosce


Rzucam kostki, dobrze wyważone

Same szóstki mi wypadły

Jestem w czarnej dziurze i wiruję

Bo skrzydła mi odpadły


Pytania są ciężarem

A odpowiedzi to więzienie

Wstrząs nerwowy w kuchni

Stoły zaczynają płonąć


W środku wszystko ujdzie

Płonące stodoły i papierowe koty

Lis wszedł między kury

A zabójca wśród psów ukryty


Pytania są ciężarem

A odpowiedzi to więzienie

Wstrząs nerwowy w kuchni

Stoły zaczynają płonąć


Wróciłem do wioski

Do wioski

Znowu jestem w wiosce


Lecz my nadal wchodzimy w dolinę

A inni chcą wewnętrzny zgasić płomień

Płoniemy jaśniej niż dotąd

Nie jestem numerem, ja MAM WŁASNE IMIĘ!


Wróciłem do wioski

Do wioski

Znowu jestem w wiosce


Wróciłem do wioski

Do wioski

Znowu jestem w wiosce


Wróciłem do wioski

Wróciłem do wioski

Znowu jestem w wiosce

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz