poniedziałek, 14 listopada 2011

By Myself tłumaczenie tekstu piosenki

Przez Siebie





Co robię, żeby zignorować tych za mną?

Czy podążam na ślepo za swoimi instynktami?

Czy chowam swoją godność przed tymi złymi snami

I poddaję się tym przygnębiającym i irytującym myślom?

Czy siedzę tu i próbuje to znieść?

Czy też próbuję złapać ich na gorącym uczynku?

Czy ufam trochę i zostaje ogłupiony przez fałsz,

Czy też nie ufam nikomu i żyję samotnie?

Bo nie wytrzymuję gdy tak nie wiem co mam robić

Postępuję właściwie lecz wewnątrz jestem zagubiony

Ubieram swoją codzienną fasadę ale przecież

I tak w końcu jestem zraniony


Przez siebie (siebie)

Pytam czemu, sądzę w umyśle,

Że nie mogę liczyć na siebie ( 2x )


Nie wytrzymuję

Czego chcę, gdy tak się miotam

To za dużo do uzmysłowienia

Nie wytrzymuję

Gdy widzę jak wszystko wiruje

Z nieuświadomionymi myślami


Jeśli się odwrócę będę bezbronny

A iść na ślepo jest bez sensu

Jeśli schowam swoją dumę i pozwolę temu trwać

To zabiorą mi wszystko

Jeśli pozwolę im odejść będę górą nad nimi

Ale próba złapania ich mnie wykończy

Jeśli będę trawiony pytaniami jak rakiem

To spalę się w milczeniu odpowiedzi


Przez siebie (siebie)

Pytam czemu, sądzę w umyśle,

Że nie mogę liczyć na siebie ( 2x )


Nie wytrzymuję

Czego chcę, gdy tak się miotam

To za dużo do uzmysłowienia

Nie wytrzymuję

Gdy widzę jak wszystko wiruje

Z nieuświadomionymi myślami


Jaka sądzisz, straciłem tak wiele

Tak się boję, jestem nieczuły

Jak oczekujesz, że będę wiedział co zrobić

Skoro to ty mi powiedziałaś wszystko co wiem


Czy nie (wiesz), że

Nie mogę ci powiedzieć jak to (kontynuować)

Bez znaczenia co robię, jak bardzo się (staram)

Nie sądzę żebym się przekonał (czemu)

Utknąłem na zewnątrz ( 2x )


Nie wytrzymuję

Czego chcę, gdy tak się miotam

To za dużo do uzmysłowienia

Nie wytrzymuję

Gdy widzę jak wszystko wiruje

Z nieuświadomionymi myślami ( 2x )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz