czwartek, 24 listopada 2011

Muse Soulwax tłumaczenie

ona miała do czego się przyznać

ale ty nie masz czasu

więc spójrz na to inaczej

będziesz czekać dopóki to się nie skończy

żeby ujawnić to, czego nigdy jej nie pokazałeś

trochę za późno


czy widzisz, że potrzebuję

i błagam o wiele więcej

niż mogłabyś mi kiedykolwiek dać

i nie chcę żebyś mnie uwielbiała

nie chcę, żebyś mnie ignorowała

kiedy ci się to podoba

poradzę sobie z tym sam


grałem w każdej knajpie

ale ty wciąż chcesz to zepsuć

by udowodnić mi, że zrobiłem duży błąd

zbyt długo próbując to powstrzymać

właśnie minęłaś i nie dostrzegłaś tego

to uciekł twój świat


czy widzisz, że potrzebuję

i błagam o wiele więcej

niż mogłabyś mi kiedykolwiek dać

i nie chcę, żebyś mnie uwielbiała

nie chcę, żebyś mnie ignorowała

kiedy ci się to podoba

poradzę sobie z tym sam

poradzę sobie z tym sam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz