wtorek, 15 listopada 2011

Dookoła Noc Się Stała Agnieszka Osiecka

Dookoła noc się stała,

księżyc się rozgościł,

jeszcze ci nie powiedziałam

wszystkich słów miłości.

Jeszcze z tobą nie zdążyłam

na najdalsze gwiazdy,

jeszcze ci nie wymyśliłam

najpiękniejszej nazwy.


Ale teraz z moich ramion

zrobię ci kołyskę,

niech cię, miły, nie poranią

leśne trawy niskie.

A ty śpij, a ty śpij,

zanurz się w noc ciemną,

a ty śnij, a ty śnij,

śnij, że jesteś ze mną.


Jeszcze cię nie porównałam,

jak porównać trzeba,

jeszcze ci nie przychyliłam

ziemi ani nieba.

Jeszcze z tobą nie obiegłam

wszystkich mórz i jezior,

jeszcze ci nie uwierzyłam,

tak, jak ludzie wierzą.


Ale teraz z moich ramion

zrobię ci kołyskę,

niech cię, miły, nie poranią

leśne trawy niskie.

A ty śpij, a ty śpij,

zanurz się w noc ciemną,

a ty śnij, a ty śnij,

śnij, że jesteś ze mną.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz