niedziela, 27 listopada 2011

Jet Airliner tłumaczenie tekstu piosenki

Czasy były ciężkie i ja biegłem

Czułem, że moja szansa nadchodzi

Inny czas, inno miejsce

Poduszka wypełniła się zmarzniętymi łzami

Zobaczyć bramę, daleki płomień

Pokazał drogę do mego pragnienia

Wyrzekam się swego serca dla Ciebie

Bo jestem samotny, przygnębiony

Wiem, że nigdy nie umrę z miłości

Ale nie będę miał dość

Oh, nie mam czasu do stracenia

Oh, moja aleja do odrzutowca

Aleja do moich zniszczonych marzeń

Moja aleja do odrzutowca

Przeniesie mnie z powrotem do ukochanych marzeń

Grzeczni faceci wygrywają tylko w filmach

Ale teraz kochanie, mam już dość

(Aleja jest zamknięta, jest zamknięta na zawsze)

Miłość potrafi płodzić nieporozumienie

Ale me serce niedługo będzie lądować

Inna miłość na złotych skrzydłach

Oh, kupię Ci diamentowe obrączki

Czekając na samotną tęczę

Magiczna fala, gdzie pójdę,

Zburzy me serce do Ciebie

Bo jestem samotny, przygnębiony

Wiem, że nigdy nie umrę z miłości

Ale nie będę miał dość

Oh, nie mam czasu do stracenia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz