piątek, 18 listopada 2011

Nirvana Dumb tłumaczenie

Nie jestem taki, jak oni,

Ale potrafię udawać.

Słońce się schowało,

A ja mam światło.

Dzień się skończył,

A mimo to się bawię.


Myślę, że jestem głupi,

Albo może po prostu szczęśliwy.

Pomyśl, że jestem szczęśliwy

Moje serce pękło,

Ale mam trochę kleju.

Pomóż mi wdychać, a poczujesz się lepiej,

Poświrujemy, pobujamy w obłokach,

Potem zejdziemy na ziemię i będziemy mieć kaca.


Obedrzyj słońce ze skóry, zaśnij.

Rozmarz się, dusza jest tania,

Lekcja wykuta, życz mi szczęścia...

Uśmierz piekący ból, obudź mnie.


Nie jestem taki jak oni,

Ale potrafię udawać.

Słońce się schowało,

A ja mam światło.

Dzień się skończył,

A mimo to się bawię.

Myślę, że jestem głupi,

Albo może po prostu szczęśliwy.

Pomyśl, że jestem szczęśliwy...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz