sobota, 19 listopada 2011

Often tłumaczenie tekstu piosenki

Często nie widzę go gdy miałem rację
A chłopcem byłem złym
Często nie będę potrzebował tego co dla niego stracę
ale wtedy to odejdzie

Często podejmuję najgorsze decyzję
Powiedz że to nic wielkiego i wiem że tak nie jest
To dzieje się tak często

Często nie będę budzić się ze snu
Wiesz że kocham marzyć
Często nie stać mnie na to w co wierzę
Nie ma nic aby to osądzić

Często podejmuję najgorsze decyzję
Powiedz że to nic wielkiego i wiem że tak nie jest
To dzieje się tak często

Często pragnę że jesteś tu ze mną
Wiem ze może w końcu będzie tak

Dodoo dodoo dodoo dodoo dodoo
Yeah yeah yeah

Często nie widzę go gdy miałem rację
A chłopcem byłem złym
Często nie będę potrzebował tego co dla niego stracę
ale wtedy to odejdzie

Często podejmuję najgorsze decyzję
Powiedz że to nic wielkiego i wiem że tak nie jest
To dzieje się tak
To dzieje się tak często

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz