sobota, 10 grudnia 2011

Zip-a-Dee-Doo-Dah tłumaczenie tekstu piosenki

(ZIP-A-DEE-DOO-DAH)

(ZIP-A-DEE-YAE)

(mój,mój,mój,mój,mój,mój)

(jaki piękny dzień)


mnóstwo słonecznego światła

jest na mojej drodze

ZIP-A DEE-DOO-DAH

ZIP-ZIP-A-DEE-


drozd na moich ramionach(ZIP-A-DEE-DOO-DAH,ZIP-A-DEE-DOO-DAH)

I jeśli to prawdziwe (ZIP-A-DEE-DOO-DAH)

i aktualne(ZIP-A-DEE-DOO-DAH)

wszystko jest zadowalające

YEAH,YEAH,YEAH


(ZIP-A-DEE-DOO-DAH)

(ZIP-A-DEE-YAE)

piękne uczucie

piękny dzień


drozd na moich ramionach(ZIP-A-DEE-DOO-DAH)

I jeśli to prawdziwe (ZIP-A-DEE-DOO-DAH)

i aktualne(ZIP-A-DEE-DOO-DAH)

wszystko jest zadowalające

YEAH,YEAH,YEAH


(ZIP-A-DEE-DOO-DAH)

(ZIP-A-DEE-YAE)

piękne uczucie

piękny dzień

POWIEDZ TO,POWIEDZ TO,POWIEDZ TO ZNOWU

PIĘKNE UCZUCIE

PIĘKNY DZIEŃ

JESZCZE,JESZCZE RAZ YEAH,

PIĘKNE UCZUCIE

PIĘKNY DZIEŃ

HEY

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz