poniedziałek, 26 grudnia 2011

AFI - The Last Kiss tłumaczenie

Powieszony w twoim pokoju

Szamocząc się, mając tylko nadzieję że zobaczysz

Pozostawiony jedynie samemu sobie

Jestem samotny w tak nędznym towarzystwie

Im głębiej myślę

Tym głębiej wydaję się pogrążać

Nie potrafię

Powstrzymać insektów które żerują

Wyszarpując igły spod mojej skóry


Zruinowałem siebie

Roztrzaskany, zawiązałem kokardkę wokół każdego kawałka

Pokochasz oczy

Czy one zawsze świeciły tak pusto?

Im więcej pokazuję

Tym mniej chesz wiedzieć

Nie potrafię

Powstrzymać insektów które żerują

Wyszarpując igły spod mojej skóry


Teraz jestem na widoku

Ja się staję

Zraniłem się dziś

Wszystko to dla ciebie

Czy podoba ci się, czy podoba ci się

To czym się staję?

Pociąłem się dziś

Wszystko to dla ciebie


Rozstaję się z nocą

Przebłyskując, przybliżając się gdy obserwuję jak ty uciekasz

Wypchnięty przez twoje szyby

Wygląda na to że wylądowałem dość niewygodnie

Ale w miarę jak przechodzę przez dusze potłuczonego szkła

Nie potrafię

Powstrzymać insektów które żerują

Wyszarpując igły spod mojej skóry


Teraz jestem na widoku

Ja się staję

Zraniłem się dziś

Wszystko to dla ciebie

Czy podoba ci się, czy podoba ci się

To czym się staję?

Pociąłem się dziś

Wszystko to dla ciebie


Proszę nie pytaj mnie

Tylko o to co myślę

Uwierz mi nie chcesz wiedzieć

Proszę nie proś mnie

Żebym się otworzył

Uwierz mi, uwierz mi

Ponieważ nie potrafię


Zatrzymaj insekty które żerują

Wyszarpując igły spod mojej skóry


Teraz jestem na widoku

Ja się staję

Zraniłem się dziś

Wszystko to dla ciebie

Czy podoba ci się, czy podoba ci się

To czym się staję?

Pociąłem się dziś

Wszystko to dla ciebie


Wszystko to dla ciebie

Wyszarp igły spod mojej skóry.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz