sobota, 17 grudnia 2011

Beyonce Knowles Freakum Dress tłumaczenie

NIe!

Zatrzymaj się! sprowadź bit z powrotem

Przestań! Nie jestem jeszcze gotowa


Zaczekaj! Pozwól mi utrwalić moje włosy (tak, tak)

Tak chłopcze (tak chłopcze)

Podaj mi moją sukienkę (tak, tak)


1.Myślę że jestem gotowa

Za długo byłam zamknięta w domu

Już czas na zrobienie tego

Ponieważ on kiedyś przestanie robić to źle

I moje dziewczyny są takie prawdziwe

Powiedz: minęła minuta odkąd mam kogoś

On będzie grał ale nie będzie jedynym, jedynym


(och) Ponieważ kiedy skończy grać

(Och) Wtedy założysz to na siebie

(Och) Będzie dla niego za ciasna

(Och) To Twoja piosenka

(och) Przytrzymaj ten tył

(Och) Czas na wycisk

(Och) Zniszcz swoją sukienkę


REF. Oooh załóż swoją dziką sukienkę (x4)

Oooh każda kobieta ma jedną, Oooh zapnij ją

Kiedy nadejdzie czas, Oooh pociągnij za dużą broń

Oooh załóż swoją dziką sukienkę


2.Wkrótce zobaczysz mnie obracającą się w sukience, która jest właściwie oświetlona

Krótkiej i krótszej z tyłu (krótszej z tyłu, krótszej z tyłu)

Widzisz moją sylwetkę w świetle księżyca

Taka atrakcyjna, wciąż mówisz mi jakie ładne mam wyposażenie

Maleńka, czy on wie?

Ha, mój facet powinien zdjąć ją w nocy.


(och) ponieważ kiedy skończy grać...


REF.


3.Wszystkie panie (Och) Wy bez nich i wy ubrane w sukienki wstańcie

Jesteście najlepsze bez powodu

Bądźmy gotowe na dzikie przebieranki


Kiedy macie je na sobie, to jest jak zaproszenie

Kiedy grają waszą piosenkę, zróbcie to: wstańcie i trzęście tym

Pracujcie tym na waszych mężczyznach, nie niszczcie ich

Zakręćcie wszystkich dookoła, następnie zróbcie to na ziemi


(och) ponieważ kiedy skończy grać ...


REF.


Panie spójrzcie tutaj! Kiedy będziecie z waszymi facetami prtzez dłuższą chwilę

W każdym momencie i wtedy powinnyście iść do szafy i założyć dziką sukienkę


Mam na sobie moją dziką sukienkę, Mam na sobie moją dziką sukienkę (och),

Mam na sobie moją dziką sukienkę,

Mam na sobie moją dziką sukienkę (och)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz