piątek, 23 grudnia 2011

No Floods tłumaczenie piosenki

Nigdy nie myślałam, że zamieszkam z dala

Od wszystkich, których kocham i powiem: "żegnajcie"

Teraz jestem księżniczką pociągu z centrum miasta

Gdzie wszyscy stąd znają moją grę

Ale kiedy przechadzam się ulicą, słyszę ich mówiących:

"Nadchodzi ta szalona dziewczyna

Ona sądzi, że jest czymś w tym świecie"


Więc zamknę swoje uszy i zacznę marzyć

Bo życie tak naprawdę nigdy nie jest tym, czym się wydaje

W każdej tajemnicy zawarta jest prawda

Wiesz, że mówię, że mówię ci


Nieważne błyskawica czy grzmot

Wiadro wody deszczowej

Nie możesz zalać tego miasta


W nieznanym świecie

Nie możesz się poddawać

Nie możesz mnie zatrzymać

Nigdy mnie teraz nie zatrzymasz


Na każdej ulicy jest pamięć

Czas i miejsce, w którym możemy się nigdy więcej nie znaleźć

Światła połyskują czerwienią, zielenią oraz żółcią

Czy dopuszczasz znaki do mówienia ci, co masz robić?

Tak, kiedy powiesz stop bądź pewien, że powiem: "idź"

Gwiazdom na ziemi

Ogień nie może oparzyć tych dłoni


Ale ja po prostu zamykam oczy i śnię

Nie możesz zaprzeczyć mi, mojej astronomii

W każdej tajemnicy zawarta jest prawda

Wiesz, że mówię, że mówię ci


Nieważne błyskawica czy grzmot

Wiadro wody deszczowej

Nie możesz zalać tego miasta


W nieznanym świecie

Nie możesz się poddawać

I nie możesz mnie zatrzymać

Nigdy mnie teraz nie zatrzymasz


Idź naprzód i nie wierz

Bo wszyscy potrzebują oddychać

I kochać i marzyć, i nie możesz mnie zatrzymać

Nie, nie możesz mnie zatrzymać


Nieważne błyskawica czy grzmot

Wiadro wody deszczowej

Nie możesz zalać tego miasta


W nieznanym świecie

Nie możesz się poddawać

I nie możesz mnie zatrzymać

Nigdy mnie teraz nie zatrzymasz


Nieważne błyskawica czy grzmot

Wiadro wody deszczowej

Nie możesz zalać tego miasta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz