niedziela, 18 grudnia 2011

Ghost Train tłumaczenie tekstu

Oni tu przyszli żeby ukraść moją dusze

Pociąg duchów

Wyczekać dotąd aż będę wiedział

Pociąg duchów

Próbując nie czuć się jak...

Pociąg duchów

Ruszać się aż pójdę

Pociąg duchów

Ona nie była...

Pociąg duchów

Próbując nie słyszeć w moim sercu

Pociąg duchów

Próbując nie czuć się jak...

Pociąg duchów

Ruszać się aż nauczę się być po twojej stronie

Pociąg duchów


Tak, tak, tak...

Pociąg duchów


Popełnić samobójstwo dla mojej dziewczyny

Pociąg duchów

Żyć aż będę...

Pociąg duchów

Widzieć jaki jestem...

Pociąg duchów

Ruszać się i nauczyć się, że jestem bronią

Pociąg duchów

Tak, tak, tak, tak, tak

Pociąg duchów

Tak, tak, tak, tak, tak

Pociąg duchów

Widzę siebie próbującego dostać się tam

Pociąg duchów

...upadam zatruty...

Pociąg duchów


Dawaj, dawaj, dawaj!!!

Pociąg duchów

Dawaj, dawaj, dawaj!!!

Pociąg duchów, duchów, duchów...


Popełnić samobójstwo dla mojej dziewczyny

Pociąg duchów

Żyć aż będę...

Pociąg duchów

Widzieć jaki jestem...

Pociąg duchów

Ruszać się i nauczyć się, że jestem bronią

Pociąg duchów

Tak, tak, tak, tak, tak

Pociąg duchów

Tak, tak, tak, tak, tak

Pociąg duchów

Widzę siebie próbującego dostać się tam

Pociąg duchów

...upadam zatruty...

Pociąg duchów


Dawaj, dawaj, dawaj!!!

Pociąg duchów

Dawaj, dawaj, dawaj!!!

Pociąg duchów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz