wtorek, 20 grudnia 2011

Now I Know tłumaczenie piosenki

Jesteś zupełnie sam, to moja wina

Nie mogę winić nikogo innego

Nie wiedziałeś, że zaryzykuję

I to taki wielki wstyd

Dałeś mi wszystko z siebie

I nie chciałeś nic ode mnie

Poza odrobiną czasu

Ale wszystko co Ci dałam to smutek


Nie widziałam, ale teraz wiem

Grałam samolubnie

Powinnam była wiedzieć

Że zawodzę cię

Spowodowałam tak dużo nieszczęścia

Będę wiecznie krwawić

Będę wiecznie krwawić

Będę wiecznie krwawić

Będę wiecznie krwawić

Będę wiecznie krwawić


Powinnam była być tam

Powinnam była być tam

Powinnam była być tam

Powinnam była być tam


Przez cały ten czas płakałeś

Ponieważ zawodziłam Cię

Tracę czas

powinnam była spróbować

być trochę bardziej w pobliżu

Ale nie wiedziałam

Że raniłam Cię

Byłam po prostu zbyt ślepa

Na pewno wiem tylko

że Takiego jak Ty nigdy nie znajdę


Nie widziałam, ale teraz wiem

Grałam samolubnie

Powinnam była wiedzieć

Że zawodzę cię

Spowodowałam tak dużo nieszczęścia

Będę wiecznie krwawić

Będę wiecznie krwawić

Będę wiecznie krwawić

Będę wiecznie krwawić

Będę wiecznie krwawić


Powinnam była być tam

Powinnam była być tam

Powinnam była być tam

Powinnam była być tam


Kończę z żalem

Zamierzam się przewrócić

I zatonąć w nieszczęściu

Teraz w twoim życiu

Będę zajmować więcej czasu

Nie będziesz już mnie pragnął

To boli myśleć o tobie

Jako o zupełnie samym

Ale teraz widzę

I przepraszam

Za te wszystkie czasy

Kiedy zostawiłam Cię w domu

Czekając na mnie


Nie widziałam, ale teraz wiem

Grałam samolubnie

Powinnam była wiedzieć

Że zawodzę cię

Spowodowałam tak dużo nieszczęscia

Będę wiecznie krwawić

Będę wiecznie krwawić

Będę wiecznie krwawić

Będę wiecznie krwawić

Będę wiecznie krwawić


Będę tam (Będę tam)

Będę tam (Będę tam)

Będę tam (Będę tam)

Będę tam (Będę tam)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz