piątek, 23 grudnia 2011

Jungle Man tłumaczenie tekstu piosenki

Gleboko w duszy Matki Ziemi przychodzi Ojciec Czas

Z ponaddzwiekowym wybuchem

Jego malpie plemiona nasienne

Pedzace kto szybciej

Do jej rubinowej dzungli

Robiac jej dziecko

Dziecko bylo chlopcem

Lecz to co ja oszolomilo

Bylo nadstawiajace czola dziecko

Bylo dziecko chlopiec chlopiec chlopiec chlopiec cud

Z trzasku jego kciuka

Przyszedl grom thelonious

Wypelniajacy niebo piekielnym ogniem z antypodow


Jestem czlowiekiem dzungli jestem czlowiekiem dzungli jestem czlowiekiem dzungli

Kazdy krzak moze byc moj


Wybuchajac z ziemi

W Hollywood zajasnial

Jego dzungla zmienila sie w beton

Jego funkowa kosc kosc kosc kosc w kamien

Jak nieaktywny wulkan

Musze dac znac

Ze w zylach tego chlopca

Plynie i plynie magmowa krew

Dzwieki z jego duszy

Sprawiaja ze gory jecza

Ten chlopiec stal sie mezczyzna

Pora wejsc wejsc wejsc

Wejsc na tron


Jestem czlowiekiem dzungli, jestem czlowiekiem dzungli, jestem czlowiekiem dzungli

Kazdy krzak moze byc moj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz