sobota, 31 grudnia 2011

Tam, gdzie cisza - Janusz Radek

Przez kilka chwil przemierzyłem tyle mil

I tyle dni straciło smak

Dziś wiem że nic nie potrafi pomóc mi

Ze mną zawsze tak


Mam sen a w nim kiedy świat okrywa dym

A każdy dzień mi mówi będzie deszcz

Ty znów jak gość cicho wejdziesz powiesz dość

Boże chroń


I dni co są

Nie wiem może sto dni stąd

Będą zawsze tak trwać


Daj mi opiekę i dom

Tylko tobie mogę dać

Daj mi - co zdarzy się dniom

W tym pokoju cisza trwa


Mówiłaś że żyć bez siebie będzie lżej

tak mówiłaś - lżej

Dziś wiem że nikt nie potrafi pomóc mi

Tylko z tobą ziemia kręci się


Jak wolny ptak każdy może wzlecieć tak

Każdy może zmienić życie w sen

Cudownie że jest jaka jest

Że kocha mnie


I dni co są

Nie wiem może sto dni stąd

Już będą zawsze tak trwać


Daj mi opiekę i dom

Tylko tobie mogę dać

Daj mi co zdarzy się dniom

W tym pokoju cisza


Daj mi opiekę i dom

Już tylko tobie mogę dać

Daj mi co zdarzy się dniom

W tym pokoju ciepła cisza



Daj mi opiekę i dom

Tylko tobie mogę dać

Daj mi co zdarzy się dniom

W tym pokoju cisza


Już...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz